کتابخانه عمومی شهید مطهری

وبلاگ رسمی کتابخانه شهید مطهری مشهد

کتابخانه عمومی شهید مطهری

وبلاگ رسمی کتابخانه شهید مطهری مشهد

تصویر رهبری
پیوندها

کتاب «بوی بهشت» منتشر شد

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۵۴ ب.ظ
 
کتاب «بوی بهشت» منتشر شد
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، مبحث شفا از جمله مباحثی است که به وسیله ابزار انسانی و علمی، قابل سنجش و توضیح نیست و به همین سبب نیز بیان تجربه پدیده شفا توسط شفایافتگان اثرات اعتقادی و روانشناختی بیشتری از تبیین تئوری های علمی دربردارد.
در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی نسبت به انتشار کتاب «بوی بهشت» به عنوان مجموعه داستان‌هایی از شفایافتگان حرم مطهر رضوی به قلم حمیدرضا سهیلی اقدام کرده است.
این کتاب که به سفارش و با همکاری اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی، توسط «به نشر» به چاپ رسیده است، به بیان داستان‌های گروه شفایافتگانی که بهره‌مندی آنها از این حرم مقدس آشکار شده است، به صورت کاملا مستند می‌پردازد.
کتاب «بوی بهشت» داستان تعدادی از افراد شفایافته به همراه اسناد، مدارک، تاریخ و ساعت دقیق شفا یافتن آنها و همچنین مستندات شاهدان عینی واقعه است که در قالب داستان‌هایی برگرفته از واقعیت به رشته تحریر درآمده است.
این کتاب که برای نخستین بار توسط انتشارات آستان قدس رضوی به چاپ رسیده است، در پنج بخش شامل پیش درآمدی بر شفا، توسل، شفاعت؛ شفای اخروی، پاسخ به شبهات و همچنین داستان‌های شفایافتگان است که در بخش آخر تعداد 40 داستان از شفایافتگان را به صورت جذاب برای خواننده روایت می‌کند.
کتاب «بوی بهشت» در قطع رقعی و با بهای 85.000 ریال در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۲
زهرا قاسم زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی