کتابخانه عمومی شهید مطهری

وبلاگ رسمی کتابخانه شهید مطهری مشهد

کتابخانه عمومی شهید مطهری

وبلاگ رسمی کتابخانه شهید مطهری مشهد

تصویر رهبری
پیوندها

به ‌گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، دو شنبه مورخ 31/5/94، مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی دیدار کرد.
 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این دیدار بیان داشت: یکی از اولویت های محوری اداره کتابخانه های عمومی ، حوزه کودک و نوجوان است.
حسین اکبری در ادامه گفت: در ساخت و طراحی کتابخانه های جدید توجه به بخش ویژه کودک حائز اهمیت است، وی افزود: در سال 94 برنامه ریزی شده حداقل 10 بخش کودک ویژه در کتابخانه های استان راه اندازی شود و تلاش می کنیم  بخش کودک کتابخانه ها از حالت فرمایشی خارج و به یک بخش کاربردی تبدیل شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی تصریح کرد، از خدمات مشاوره ای و آموزشی کانون در بخش کودک برای استفاده در کتابخانه ها استقبال می کنیم.
وی از مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درخواست کرد: راه اندازی کتابخانه های سیار از اولویت های کاری این اداره کل است و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را می طلبد.
جواد محقق نیشابوری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: محوریت اصلی کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب است و در کانون از ابعاد مختلف به کتاب نگاه می شود .نظیر، کارکردهای قصه گویی، بالابردن خلاقیت های نوشتاری، پرورش فکر و .....

در پایان با موافقت دو مدیرکل مقرر شد جلسات کارشناسی برای تعیین دقیق ظرفیت های همکاری و انعقاد تفاهم نامه برگزار گردد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۲
زهرا قاسم زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی