کتابخانه عمومی شهید مطهری

وبلاگ رسمی کتابخانه شهید مطهری مشهد

کتابخانه عمومی شهید مطهری

وبلاگ رسمی کتابخانه شهید مطهری مشهد

تصویر رهبری
پیوندها










به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی، بیست و ششمین نشست «کتاب‌خوان» ساعت 9:30 صبح روز دوشنبه بیست و ششم مرداد با حضور کتابداران، چهره‌های فرهنگی، نویسندگان، اهالی رسانه و فعالین حوزه کتاب در تالار اجتماعات نور مشهد برگزار می‌شود.


سلسله نشست‌های «کتا‍‌ب‌خوان» به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود و در آن کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتابخوانی، به معرفی کتاب‌های موردنظر خود می‌پردازند.

در این جلسات که در فضایی صمیمی و با محوریت کتاب برگزار می‌شود، افراد شرکت‌کننده تجربیات مطالعاتی خود را در مدت زمان 7 دقیقه برای استفاده سایر علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک می‌گذارند. 

گفتنی است تا پایان امروز (یکشنبه بیست و پنجم مرداد) 24 برنامه از سلسله نشست‌های «کتاب‌خوان» در سراسر کشور برگزار شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی